“Am rămas la CFR pentru că voiam titlul.

mario felgueiras

Acum sunt dezamăgit


La finalul remizei cu Universitatea Cluj, portarul echiperi CFR 1907 Cluj, Mario Felgueiras, a mărturisit că este dezamăgit nu doar de rezultatul din această seară, ci şi de parcursul echipei sale din acest sezon. El a subliniat că a rămas la echipă pentru că voia să câştige titlul României, lucru care acum este din ce în ce mai imposibil de realizat.

E păcat! Înainte de meci ne doream victoria, nu am reuşit. U a jucat foarte bine şi în apărare, şi în atac. Noi suntem vinovaţi. Eu am rămas la CFR pentru că am vrut titlul, acum e târziu şi sunt foarte necăjit. Nu ştiu ce se întâmplă aici. Nici nu ştiu ce obiectiv mai avem, am pierdut prea multe puncte. Mai bine ne gândim la fiecare meci, să le câştigăm, şi apoi vedem unde o să fim în clasament. Momentan ne merităm locul din clasament“, a declarat portarul feroviarilor.

Leave a Reply

