“Joc la o echipă care vrea să câștige toate meciurile”

DSC_9589Înlocuitorul lui Sougou la CFR vrea să-l urmeze și în Ligue 1. “Joc la o echipă care vrea să câștige toate meciurile, dar visul meu e să mă întorc în Franța”

Robert Maah a venit la CFR Cluj pentru a-l înlocui pe Modou Sougou și francezul pare tentat să-i calce în continuare pe urme senegalezului care a plecat în Ligue 1. Jucătorul de bandă a povestit pentru presa franceză cum a ajuns în Gruia și care a fost cea mai mare dezamăgire din sezonul recent încheiat.

“În iarnă eram în Italia, știam că sunt cluburi și din campionatul intern dar și de afară, care doreau să mă transfere. Clujul l-a vândut pe Sougou la Marseille și avea nevoie de un atacant pentru Europa League. M-au văzut la 2-3 meciuri și m-au cumpărat. Până acum sunt mulțumit de ce am realizat aici. În campionat am dat 5 goluri în 13 meciuri, am jucat în șaisprezecimi de finală cu Inter, dar din păcate am pierdut finala Cupei României. Dar, în aceste 5 luni, am jucat la o echipă care vrea să câștige toate meciurile, cu niște suporteri incredibili“.

Deși se simte bine în Gruia, Maah spune că își dorește să revină în Franța, mai ales că prima divizie din Hexagon a crescut mult odată cu investițiile de la PSG și Monaco.

E adevărat, păstrez mereu legătura cu Franța, prin intermediul consilierului meu pe Ligue 1 , Hamidiata Drame. Mi-ar plăcea să mă întorc în Franța, să le arăt prietenilor ce calități am. Viitorul îmi va arăta dacă voi urma aceeași traiectorie ca cea a lui Sougou. Nu pot să spun la ce club mi-aș dori să joc, dar sper să intru în atenția unor echipe din Ligue I, chiar dacă mă simt bine la actualul meu club. Sper totuși să am posibilitatea de a mă întoarce în Franța, pentru că acolo campionatul e mult mai vizibil acum, odată cu apariția cluburilor mari.

În încheiere, Maah a vorbit și despre traseul profesional de până în prezent.

Am început fotbalul în 1991, în orașul natal. După ce am trecut pe la Montgeron, am ajuns la centrul de formare al celor de la Laval, unde am stat doi ani. Apoi am plecat în Italia, la Bari. Acolo am trăit epopeea italiană, întreruptă de o escală la Mouscron, în Belgia. Apoi am fost cumpărat de CFR Cluj. Principalele mele calități sunt viteza și capacitatea de a elimina fundașii în duel unu la unu. Ca jucători, i-am avut ca modele pe Ronaldo (cel adevărat), dar și pe Eto’o sau Anelka“, a spus Maah.

Leave a Reply

