Am fost depășiți categoric

petre-grigoras-ridePetre Grigoraș, dezamăgit de prestația echipei: “Mă așteptam la altceva”

Petre Grigoraș s-a arătat dezamăgit de prestația noii sale echipe în derby-ul cu Steaua. Acesta a fost nemulțumit atât de rezultat cât și de atitudinea jucătorilor.

Mă așteptam la un meci foarte greu și la o atitudine pozitivă din partea lor. Mă așteptam și de la noi la o altfel de atitudine. Când vom învăța să dăm drumul mai repede la minge, să fim mai agresivi, să avem altă atitudine, o să fie mai bine. E o victorie absolut categorică. Nu am cum să nominalizez evoluția unui jucător sau altul, echipa mă interesează și e clar că nu ne-am ridicat la un nivel prin care să punem probleme“, a declarat antrenorul CFR-ului.

Acesta a recunoscut însă superioritatea Stelei și îi acordă acesteia toate meritele pentru victoria obținută.

O victorie absolut meritată a Stelei. Aceasta va fi greu de oprit să câștige următorul titlu“, a completat Petre Grigoraș.

Leave a Reply

