Mario Felgueiras rămîne la Cluj

DSC_9369Mario Felgueiras (26 de ani) a fost căpitanul CFR-ului în confruntarea cu Viitorul. Totuși, portarul a anunțat că banderola va reintra în posesia lui Cadu. ”Mă bucur că am fost căpitan, a fost o mîndrie pentru mine, dar căpitanul nostru e Ricardo. El este lider în vestiar, iar cine vorbește urît de el sau despre ce ar fi fost cu antrenorul, nu știe nimic”, a reacționat goalkeeper-ul după jocul de sîmbătă. Portughezul spune că venirea lui Grahovac n-are nicio legătură cu faptul că el ar părăsi Gruia în această vară. ”Nu plec pînă nu cîștig un trofeu cu CFR. Mă gîndesc numai la CFR și la următorul meci cu Steaua. Cred sincer că suntem mai buni decît Steaua și putem cîștiga în Ghencea”, a spus Super-Mario.

– Mario, e vreo legătură între venirea lui Grahovac la CFR și un transfer al tău?

– Nu, nu mă mai gîndesc la un transfer în acest moment. Vreau să rămîn la CFR, să cîștig un trofeu. Sunt dator Clujului cu măcar un trofeu și sper ca anul acesta să mă achit. În plus, nu sunt oferte pentru mine și chiar sunt concentrat numai pe ce are legătură cu CFR. Cît despre venirea lui Grahovac, e binevenită. Trebuie să existe concurență la orice club important. Va fi pentru mine un nou coleg în vestiar și îl voiajuta cu tot ce pot să se adapteze cît mai repede.

– Totuși, s-a vorbit de interesul lui Sporting, iar Diario de Noticias scria inclusiv faptul că ești pe lista lui Jorge Jesus la Benfica…

– Sporting a discutat cu impresarul meu, ziarele din Portugalia au scris despre interesul lor, dar o ofertă concretă n-a apărut. Sincer, nu văd o mare diferență între Sporting și CFR Cluj și nu o spun doar așa…Cît despre Benfica, n-am primit niciun semn de acolo. Antrenor e Jorge Jesus, omul care m-a debutat în prima ligă portugheză, atunci cînd era antrenor la Braga.

– Spuneai că vrei să cîștigi un trofeu cu CFR Cluj. Te referi la Cupa României?

– Nu numai. Campionatul e abia la început. Am pierdut puncte importante, dar au rămas atît de multe în joc. S-a schimbat antrenorul, acum toată lumea vrea să dovedească faptul că merită să joace. Sper să revenim pe drumul cel bun și să începem să cîștigăm chiar de la următorul meci. Sunt optimist, nu e nimic terminat pentru noi.

– Chiar și în condițiile în care pierdeți cu Steaua?

– Nu mă gîndesc la o înfrîngere în Ghencea. Simt că putem cîștiga. În cazul unui eșec, lucrurile se complică pentru noi, dar tot rămîne timp pentru a remonta. Sincer, cred că suntem peste Steaua, lotul nostru e mai bun. Asta nu înseamnă cu nu respect Steaua, dar pur și simplu cred că suntem mai valoroși.

– Toată lumea e impresionată de nivelul de joc al Stelei…

– Da, pe bună dreptate. Arată ca o echipă adevărată, fac pressing sus și au dat dovadă că sunt o adevărată familie, un grup unit. Dar și noi am probat lucrurile astea, am bătut nume mari în Europa, acest club a cîștigat 8 trofee în ultimii ani. Lucrurile astea vor ieși din nou la suprafață, dacă vom munci și ne vom comporta din nou precum niște adevărați campioni. Steaua e pe val, au moralul ridicat și dau senzația că orice șut pe poartă se transformă în gol. Dar și noi avem orgoliu și vrem să cîștigăm acest meci.

Leave a Reply

