Scandalul continuă: Cadu nu rămîne dator

391264_512946302052865_246990590_nCadu și Rednic continuă să poarte un dialog de la distanță. După meciul cu Viitorul, antrenorul a fost tranșant. ”Se laudă că el a cîștigat singur 8 trofee, așa i-a spus și preparatorului fizic. CFR trebuie să meargă mai departe, nu să bată pasul pe loc. Cu astfel de jucători nu te poți gîndi la viitor. Nu știu, luați-i, băgați-i în vitrina cu trofee și lăsați-i acolo”, a spus Rednic.

Și în Portugalia se vorbește despre disputa Cadu – Rednic

Pînă și cotidianul portughez O Jogo a acordat o pagină acestui subiect, în care Cadu și-a exprimat punctul de vedere. Portughezul a mărturisit că relația cu vestiarul s-a deteriorat din cauza atitudinii antrenorului. ”Relația n-a mers încă de la bun început. Vina pentru rezultate n-a fost niciodată și a lui. Noi eram mereu vinovații. N-am avut nimic împotriva lui și am conștiința curată. Nu eu sau grupul de portughezi am cerut demiterea sa. Au fost doar invenții ale ziarelor din România, care nu fac decît jocurile echipelor din București. Am o anumită autoritate în vestiar, sunt căpitanul echipei, dar nu și puterea de a decide dacă un tehnician rămîne sau pleacă”, a spus Cadu.

”Am spus ceea ce gîndea tot vestiarul”

Căpitanul clujenilor a povestit și ce s-a întîmplat după meciul cu Vaslui și care a fost motivul pentru care Rednic l-a exclus din lot. ”Cum n-am fost convocat la ultima partidă, s-a scris că aș fi avut un conflict cu el, dar nu e adevărat. Eu, din postura de căpitan de echipă, i-am transmis ceea ce gîndea tot grupul. E adevărat că am discutat cu el și i-am spus lucruri care nu i-au plăcut, dar din calitate de portavoce a vestiarului. I-am spus acele lucruri în fața tuturor, la o ședință în vestiar după înfrîngerea de la Vaslui. Nu vă pot spune despre ce a fost vorba. Asta rămîne între noi”, a mai declarat căpitanul feroviarilor.

”Motivul demiterii? Lipsa rezultatelor!”

Cadu a comentat și acuzația lui Rednic care spunea despre fundașul central că e neprofesionist și a încercat să lămurească și episodul în care a fost surprins noaptea în oraș de antrenorul său. ”În ziua aceea, antrenamentul a început la 20:30. La finalul lui am mers acasă la Camora să luăm masa. Cînd m-am intersectat cu antrenorul era 23:45, dar dacă antrenamentul a fost atît de tîrziu cum aș fi putut ajunge mai repede acasă, la ora stabilită în regulamentul de ordine interioară. Adevărul e altul: el a fost demis din cauza rezultatelor. Am făcut două puncte în trei meciuri, deși am întîlnit două echipe slabe. Cînd echipa pierdea era mereu din vina jucătorilor. Îi plăcea doar să inflameze spiritele”, a încheiat Cadu.

Leave a Reply

