De la Pászkány Árpád: Răspuns către Citynews

Stimate Domnule Liviu Alexa,

Având în vedere că mi-aţi adresat ieri, 11 noiembrie 2009, o scrisoare postată pe portalul Citynews, aş dori să răspund în câteva rânduri, strict în nume propriu, nu în numele Clubului de Fotbal CFR 1907 Cluj.

Este adevărat, că acum câţiva ani, când petreceam mai mult timp în Cluj, aveam întâlniri periodice cu aproape toată presa clujeană, dar nicidecum pentru a câştiga „bunăvoinţa patronilor de presă”, ci pentru faptul că în naivitatea mea, am crezut că cei cu care mă întâlnesc sunt persoane de caracter şi scopul lor este de a informa opinia publică în mod corect.

La scurt timp însă mi-am dat seama, că majoritatea acestor persoane – cu tot respectul pentru câteva excepţii – sunt mai puţin ( sau deloc) preocupate de meseria de ziarist, însă erau foarte interesate să îşi ofere în mod insistent „serviciile” pentru a-mi crea „o imagine pozitivă”, bineînţeles în baza unor contracte a căror valoare s-ar fi ridicat la nivelul unor sume considerabile. Alţii mi-au cerut sume la fel de considerabile pentru afacerile lor.

După ce i-am refuzat diplomatic, spunându-le adevărul, că nu mă interesează să – mi fabrice o imagine mai bună faţă de ceea ce merit, pe baza faptelor şi rezultatelor mele din domeniile în care activez, pentru că nu urmăresc nici o carieră politică sau una de demnitar, „binevoitorii” au început să întoarcă placa. Astfel au început articolele negative, tendenţioase, chiar calomnioase la adresa mea şi a apropiaţilor mei, în încercarea de mă determina să simt câtă nevoie am de „specialiştii de imagine”.

Mai mult aceleaşi persoane au început să povestească altor oameni politici şi de afaceri, despre „relele” ce le urmăresc eu la adresa lor. Au făcut acest lucru la fel de „confidenţial” cum îmi povesteau mie despre aceştia.

Apoi totul a culminat când într-un dosar penal fabricat la comandă de către DIICOT Cluj, am putut citi manuscrisul unora dintre aceştia – acum puteţi citi şi Dvs. pentru că dosarul este public – conţinând minciuni şi aberaţii uluitoare. Totuşi, spre apărarea lor să fie spus, foarte probabil unii au scris după dictare, alţii probabil din obişnuinţa „turnătorului” care trebuie să-şi justifice salariul provenit dintr-o sursă mai puţin „obişnuită”.

De la consumarea acestor întâmplări prefer să mă exprim doar în public, în cadrul unor conferinţe de presă la care este întotdeauna invitată toată mass-media clujeană. Poate că nu sunt la fel de „cald” cum am fost acum câţiva ani, dar cu siguranţă sunt amabil şi corect.

Referitor la modul de comunicare al Clubului de Fotbal CFR 1907 Cluj: ofiţerul de presă al clubului vă stă la dispoziţie toată ziua pentru a vă răspunde la întrebări.

Să ştiţi că nici la Manchester United sau Atletico Madrid ( cluburi menţionate în scrisoarea Dvs.) preşedintele nu răspunde la telefoanele ziariştilor, nu din motive de ignoranţă sau înfumurare , ci pentru simplul fapt că de regulă are treburi importante de rezolvat şi nu este menirea lui de a răspunde la 20-30 de telefoane zilnic pe acelaşi subiect.

Este la fel de adevărat că ziariştii din Anglia sau Spania sunt mai puţin pretenţioşi şi se mulţumesc în comunicarea zilnică cu „bietul” ofiţer de presă şi nu au pretenţia a de a vorbi cu preşedintele clubului.

În schimb eu vă garantez că informaţiile furnizate de reprezentanţii clubului de fotbal CFR 1907 Cluj vor fi întotdeauna corecte, tocmai pentru a-i informa pe fanii noştri, în primul rând pe cei clujeni, în mod corespunzător şi pentru a nu-i lăsa pe aceştia în „ceaţa” bârfelor de presă.

În speranţa că veţi posta şi scrisoarea mea pe site-ul citynews

 Cu respect,

Pászkány Árpád

Postare preluata de pe siteul oficial CFR 1907 Cluj

Leave a Reply

