Lectie de tactica a la Cluj: “Fotbalul seamana cu sahul!” Secretul victoriei cu Basel si omul ridicat in slavi de Paszkany:


Dubla lui Sougou in meciul cu Basel ii poate implini lui Ioan Andone visul de a ajunge in Champions League.
“Fotbalul seamana din ce in ce mai mult cu sahul, unde maestrul este antrenorul. Am jucat foarte bine, am mizat pe caderea fizica a elvetienilor. Din pacate a venit acel gol, dar in repriza secunda am jucat asa cum mi-am imaginat.

Pentru Sougou trebuie laudat Muresan, ca el este seful scouterilor. L-am urmarit doi ani si jumatate inainte sa il aducem la noi. Felicit toata echipa, inclusiv pe Andone“, a spus Paszkany.

Basel: Sommer – Park Joo Ho, Dragovic, Sauro, Steinhofer – Diaz, Cabral – Stocker, Salah, Degen – Streller
Rezerve: Vailati, Voser, Schar, Kovac, F. Frei, A. Frei, Zoua

Cfr Cluj: Felgueiras – Pinto, Cadu, Rada, Camora – Sare – Bastos, Godemeche, Rui Pedro – Kapetanos, Sougou
Rezerve: Stancioiu, Sepsi, Muresan, Vass, Nicoara, Ronny

UPDATE:
Arpad Paszkany a dezvaluit ca a fost extrem de aproape de a-l vinde pe Sougou in aceasta vara.

Patronul celor de la Cluj s-a declarat extrem de incantat dupa victoria Cfr-ului in deplasarea de la Basel, scor 2-1.

“Tot meritul este al lui Ando, tactic, a abordat meciul excelent. Nu ma asteptam ca Basel sa cada asa in repriza a doua.”, a spus Paszkany in direct la DolceSport.

“Mi-a fost frica dupa golul lor, ma gandeam ca o sa cadem psihic, e un capitol la care suferim, dar totul a iesit bine.”, a adaugat clujeanul.

Arpad Paszkani a vorbit si despre eroul partidei, Moudou Sougou, autorul celor doua goluri inscrise de Cfr-isti.

“Trebuie sa ii multumim lui Iuliu Muresan, el este cel care l-a urmarit mai bine de doi ani pe Sougou inainte de a-l transfera, meritul este al sau in totalitate.”, a mai spus acesta.

Paszkany a lasat marea surpriza pentru final, atunci cand a spus ca a refuzat o oferta extrem de avantajoasa pentru jucatorul senegalez, din partea celor de la Rennes.

“Am avut o oferta mai mare de 2.5 milioane dar nu l-am dat. Ca sa speri la grupele Champions League trebuie sa iti pastrezi cei mai buni jucatori.”

Leave a Reply

