Batin: „Dacă ştiam că voi juca, nu plecam de la CFR”

Paul Batin se face „stegar”. Băimăreanul va evolua în sezonul viitor la FC Braşov, echipă antrenată de fostul tehnician al Universităţii Cluj, Ionuţ Badea. Atacantul nu regretă că a ratat şansa de a evolua în Champions League cu CFR şi speră să devină în cel mai scurt timp un jucător de bază la trupa braşoveană.

Paul Batin nu le poartă pică şefilor din Gruia. Deşi a fost din nou cedat la o altă echipă, jucătorul de 24 de ani e încântat de venirea la Braşov, formaţie cu care şi-a propus să termine pe un loc de cupă europeană. Băimăreanul le ţine pumnii şi foştilor săi colegi în preliminariile Champions League şi anunţă din nou supremaţia feroviarilor în Liga I.

Paul, ai fost din nou împrumutat. Dezamăgit?

Nu sunt dezamăgit că nu am rămas, pentru că ştiu că la Braşov voi avea mai multe şanse să joc. Asta îmi doresc cel mai mult acum. Încă nu am semnat cu Braşov, acum sunt pe drum. Sper să semnez astăzi sau cel târziu mâine.

Sincer, credeai că vei rămâne la CFR?

Sincer? Nu. E greu să joci acolo, să nu mai spun că e dificil să-ţi câştigi locul de titular. Am fost foarte mulţi jucători, în jur de 35, practic eram trei echipe. În plus, la CFR nu are nimeni locul asigurat, cu excepţia lui Cadu. Dacă aveam şanse să evoluez, nu plecam. Mă bucur că merg la Braşov, unde ştiu că o să joc. Sper să mă acomodez cât mai repede şi să ajut echipa la îndeplinirea obiectivelor.

Ai ceva să-i reproşezi lui Andone sau conducerii?

Nu, nici vorbă. M-am simţit foarte bine acolo în aceste zile şi ştiam că dacă plec la Braşov voi juca mai mult, pentru că asta îmi doresc cel mai mult. Le doresc baftă în toate competiţiile, sper să se califice în grupe, au şanse, depinde şi de adversarul cu care vor pica.

Nu regreţi că ţi s-a răpit şansa să joci în Champions League?

Nu, pentru că nu am pus umărul la câştigarea campionatului. Dacă aş fi ajutat echipa, atunci poate aş fi fost supărat.

Crezi că CFR are lot de Liga Campionilor?

Cu siguranţă. Au şi un antrenor foarte bun, mi-a plăcut de dânsul cât timp am stat la Cluj. Sper să se califice în grupe.

Ionuţ Badea te-a chemat la Braşov?

Nu, cu dânsul nu am vorbit. M-a sunat o persoană de la club şi m-a întrebat dacă vreau să vin. Oricum, eu vorbisem înainte şi cu domnul Andone. Dânsul m-a întrebat dacă vreau să mă duc la Braşov şi i-am spus că da.

Anul trecut ai jucat la Pandurii, echipă care s-a luptat la cupele europene, acum vei evolua o formaţie care s-a salvat de la retrogradarea pe ultima sută de metri. E un pas înapoi?

Nu e un pas înapoi. Braşovul e o echipă bună, sunt convins că în acest an ne vom clasa mult mai sus.

Ce ţi-ai propus la noua ta echipă?

În primul rând, să fiu sănătos, să joc şi să dau cât mai multe goluri.

De ce nu ai rămas la Pandurii? Ştim că îţi doreai…

Nu ştiu ce s-a întâmplat. Mi-am dorit să rămân, dar nu am discutat cu nimeni. Voiam să dicut cu domnul Grigoraş, dar nu s-a mai întâmplat acest lucru. Nu ştiu de ce.

Cum vezi lupta la titlu? Ce şanse are CFR să iasă din nou campioană?

Mi-ar plăcea să fie un campionat la fel de nebun ca cel de anul trecut. CFR are şanse să câştige campionatul. Depinde şi cum va gestiona momentele dificile. Sper să iasă din nou campioni.

Paul Batin e al doilea jucător cedat de CFR sub formă de împrumut, după Sergiu Buş, care va juca în sezonul următor la Gaz Metan Mediaş.

Leave a Reply

