Camora a semnat cu CFR 1907 Cluj!

Mario Jorge Malico Paulino “Camora”, mijlocașul portughez în vârstă de 24 de ani, este începând de astăzi jucătorul echipei CFR 1907 Cluj! Îi urăm un călduros bun venit și sperăm ca împreună să aducem noi trofee în visteria clubului!

De ce ai ales să semnezi cu CFR 1907 Cluj?
Am ales să semnez cu CFR datorită proiectului ambițios și pentru că îmi doresc să câștig cât mai multe trofee alături de acest club.

Cum te-ai descrie ca și jucător?
Am abilitatea de a pasa foarte bine(atât pase scurte cât și pase lungi), sunt un jucător puternic cu un caracter la fel de puternic.

Ce așteptări ai de la sezonul viitor în tricoul alb-vișiniu?
Îmi propun să câștig campionatul și să îmi fac un loc în primul 11.

Care a fost cel mai bun sezon al tău ca și jucător?
Ultimii mei doi ani la Naval au fost cei mai buni.

Porecla ta este “Camora”, de unde vine defapt această poreclă?

Când eram mai mic obișnuiam să ma duc pe stadion la meciurile echipei locale, Samora. La un moment dat, în timpul unui meci în loc de Samora am pronunțat Camora, iar de atunci mi-a rămas această poreclă.

Ce le transmiți suporterilor feroviari?
Le promit că am să muncesc din plin, iar în timpul meciurilor voi da totul pe teren, din primul minut până la ultimul!

Carte de vizită:

Data nașterii: 10.11.1986

Locul Nașterii: Samora Correia

Înălțime: 178cm

Greutate: 68 kg

Poziția: Mijlocaș

A jucat la echipele:

SC Beira Mar (2005-2008)
Naval (2008-2011)

Leave a Reply

