4 transferuri confirmate la CFR: Sougou, Ronny, Renan Garcia și Lionn

Iuliu Mureșan a oficializat patru dintre transferurile clujenilor din această iarnă. De asemenea oficialul a confirmat și faptul că noul antrenor este Jorge Costa.

”I-am luat pe Sougou, Ronny, Renan Garcia și Lionn. Mai vrem un atacant de valoare de la o echipă puternică”, a spus președintele clujenilor.

Ce joacă noile achiziții ale clujenilor

Moudou Sougou (extremă dreapta, 26 de ani) – ”E un jucător cu o viteză mai bună decît a lui Semedo. Joacă atacant dreapta, dar are un control al mingii mult mai bun decît Seme. Și e și mai golgeter”

Lionn (fundaș dreapta, 22 de ani) – ”Are viteză, se apără bine și participă des la faza ofensivă”

Renan Garcia (mijlocaș stînga, 24 de ani) – ”Îmi place mult, am insistat enorm pentru el, a fost ambiția mea să-l luăm. Poate juca și fundaș stînga și la mijloc, chiar și în zona centrală”

Ronny (atacant, 28 de ani) – ”Vine din China, dar a jucat mult timp în Portugalia. E un atacant pe care-l urmărim de foarte mult timp. Poate juca pe orice post în atac, dar se descurcă cel mai bine în zona centrală și în stînga. Are o viteză excepțională”

Declarație

”M-a sunat Sougou să ne felicite că l-am ales pe Jorge Costa. Mi-a spus că e cel mai bun antrenor cu care a lucrat și că cei de la Academica au plîns cînd a plecat în iarnă din cauza unor probleme personale. FC Porto ni l-a recomandat pe Costa”

Iuliu Mureșan, președinte CFR Cluj

Leave a Reply

