Traore vandut la Kuban Krasnodar

Paszkany: “În proporţie de 90% l-am vîndut pe Traore. Vom primi 4 milioane şi 10% dintr-un viitor transfer”
Arpad Paszkany a spus că s-a înţeles cu sefi de la Kuban Krasnodar pentru transferul lui Traore.

“Ne-am înţeles cu Kuban pentru transferul lui Traore în proporţie de 90%. Preţul va fi de 4 milioane de euro plus 10% dintr-un transfer viitor.

Noi am fost dispuşi să discutăm cu mai multe cluburi, dar Kuban a fost singura echipă care a venit cu o ofertă concretă şi au îmbrăţişat cererea noastră.

Cînd jucătorul îşi exprimă dorinţa de a pleca în altă parte, e mai bine să-l laşi să facă pasul mai departe. Dacă l-am forţa să rămînă, nu i-am face nici lui bine, nici clubul nu ar avea de cîştigat

Cele mai bune transferuri ar fi dacă unii jucători din lotul actual ar reveni la forma care i-a consacrat. Pe Kapetanos l-am adus din două motive: nu ne-a satisfăcut numărul de goluri marcat de Bjelanovici, al doilea că ne-am gîndit că poate pleacă Traore. “, a spus Paszkany.

“Da, e adevarat, Traore a plecat in Spania sa faca vizita medicala pentru ca ne-am inteles cu Kubanul. In proportie de 90 la suta totul e gata, mai ramane doar sa traducem in engleza actele si sa se semneze documentele. Vom lua 4 milioane pe el plus 10 la suta dintr-un viitor transfer. Cel tarziu maine dimineata se va oficializa transferul” , a declarat Paszkany.

Leave a Reply

