Cadu a făcut spectacol între buturi la antrenamentul de ieri / Şi-au găsit portar

Căpitanul campioanei a reuşit plonjoane spectaculoase, dar a şi încasat-o de la 16 metri, tocmai de la Nuno Claro, cel căruia i-a luat mănuşile.

Clujul are cinci portari în lot, însă Cadu le-a luat ieri locul între buturi. Cu un sezon în urmă, căpitanul lui CFR a jucat pe acest post în ultimele minute ale unui meci cu Poli (1-1), luîndu-i locul lui Nuno Claro, ce fusese eliminat.
Nuno Claro i-a cedat şi ieri locul în poartă lui Ricardo Cadu, iar acesta nu s-a făcut de rîs. A încasat la început cîteva goluri facile, apoi, după ce acelaşi Nuno l-a executat cu o ghiulea sub bară, s-a ambiţionat. “Gata. Nu mai daţi nici un gol”, a spus Cadu, plonjînd spectaculos după fiecare minge expediată de Claro, De Zerbi, Stăncioiu sau Hora. Italianul abia l-a bătut, cu un şut la colţ, iar Mincă i-a transmis din spatele porţii: “Eşti bun, dar în februarie se va vedea cine apără”. “Mi-a dat gol că n-am fost atent”, a spus Cadu despre reuşita lui De Zerbi. “Mi-a plăcut mereu să apăr. Portar nu am jucat niciodată, dar mi-ar fi făcut plăcere să o pot face. Am intrat atunci cu Timişoara, dar a fost altceva, un caz special”, a mărturisit căpitanul CFR-ului.

“Mi s-a părut interesant să plonjez după cîteva mingi. Îmi place mult să stau în poartă, dar locul meu e în teren”
Ricardo Cadu, căpitan CFR Cluj

5 portari are CFR Cluj în lot: Nuno Claro, Mincă, Stăncioiu, Tiut şi Amadio.

S-a accidentat cu “U” Cluj (1-1) şi a ratat Liga Campionilor şi naţionala

Închizătorul Gabi Mureşan a mărturisit că 2010 a fost un an de coşmar, însă e gata să-şi ia revanşa în 2011.

Cot la cot cu Panin, colegul său de cameră şi omul care l-a încurajat mereu după accidentarea din septembrie, Gabi Mureşan îşi forţează limitele în Antalya. Nu se menajează la nici un exerciţiu, trage de el, cu capul în pămînt, scrîşnind din măsele. Rîde rar, dar şi atunci în ochi îi joacă un licăr metalic. “Aici e categoria clasa muncitoare”, deschide discuţia Cristi Panin, cel mai vechi jucător din lotul CFR-ului. A venit imediat după promovare, în 2004, de la UTA Arad, şi a fost mai mereu titular, indiferent de antrenorii pe care i-a avut CFR-ul.
“Exact”, confirmă Gabi Mureşan, înainte să sprinteze de la punctul de start, reprezentat de un palmier din spatele unuia dintre terenurile gazonate de la “Miracle”. “Singurul lucru la care mă gîndesc e că am de recuperat. A fost un an cumplit, în care am pierdut enorm. Am muncit din greu să joc în Liga Campionilor, dar m-am accidentat. Visul s-a năruit. Am luat-o de la capăt, iar acum sînt apt din nou. Asta e viaţa de fotbalist, ghinioanele sînt incluse”, a mărturisit jucătorul care, anul trecut, o dată cu Champions League, a ratat şi naţionala României.

6 meciuri
ca integralist a prins Gabi Mureşan în actuala stagiune de Liga 1

Cel mai bun în returul sezonului trecut

Gabi Mureşan a dominat topul celor mai buni mijlocaşi la închidere, în campionatul trecut. Evoluţiile bune în tricoul lui CFR Cluj l-au readus la prima reprezentativă. Gabi a fost convocat pentru meciurile de anul trecut, cu Albania şi Belarus. Prima selecţie a venit pentru Gabi în 2008, în mandatul lui Victor Piţurcă.

Indispensabil pentru Mandorlini
Italianul Andrea Mandorlini nu concepea primul unsprezece fără Gabi Mureşan. Antrenorul a surprins cînd l-a titularizat pe Mureşan la un meci cu Craiova, din 2009, deşi revenise la echipă cu numai 24 de ore înaintea partidei, de la Belgrad, unde urmase un tratament la vraciul Marijana Kovacevici din cauza unei rupturi musculare.

Leave a Reply

