Maftei şi Nicoară au fost prezentaţi ieri oficial la CFR

Fostul căpitan al Rapidului le transmite granzilor din campionat să nu uite de echipa clujeană în calculele Ligii 1.

“Vişiniii” şi-au prezentat ieri achiziţiile iernii, Vasile Maftei (30 de ani) şi Viorel Nicoară (23 de ani). Maftei le-a transmis rivalelor din Capitală să nu scoată echipa clujeană din calculele pentru tiltu. “E un nou început pentru mine, iar viitorul meu este la CFR, un club care îşi propune în fiecare an titlul şi să joace în Liga Campionilor. Am venit la cea mai importantă echipă din România în ultimii ani, deci n-am de ce să regret ratarea transferului în Giuleşti. Nu văd de ce nu am avea şanse la titlu, deşi Oţelul se află la 12 puncte. Ne vom bate pînă la final”, a declarat Maftei Fostul căpitan al Rapidului a dorit să lămurească şi situaţia banderolei din Gruia. “Mă înţeleg perfect cu Cadu. Nu se pune problema să fiu căpitan, n-am nici măcar un meci pentru CFR. Sper ca prin evoluţiile de la CFR să ajung din nou la echipa naţională”, a conchis fundaşul de 30 de ani.
S-au călcat în picioare
Iuliu Mureşan s-a plîns de faptul că lotul supranumeric al clujenilor din tur a creat o atmosferă tensionată în vestiar. “Era absolut necesar să redimensionăm lotul, pentru că aveam 29 de jucători, iar în tribună existau mereu 11 nemulţumiţi. Am fost probleme serioase cu aceştia din cauză că nu aveau loc să joace. Un lot optim este de 20-22 de jucători plus 3 portari”, a declarat Mureşan.

“Derby-ul cu U Cluj este ca şi unul din Capitală, însă trebuie să dăm totul în fiecare meci. Vreau să dau totul pentru CFR”
Vasile Maftei, fundaş CFR Cluj

“Este un pas mare pentru mine deoarece am venit de la o echipă mică. Mă bucur că m-au ales pe mine, sper să nu dezamăgesc”
Viorel Nicoară, mijlocaş CFR Cluj


Scuze lui Cristea
Preşedintele campioanei a relatat un episod petrecut miercuri seara, cînd s-a întîlnit întîmplător cu cîţiva fotbalişti de la rivala Universitatea. “Am luat masa cu un scouter, un bun amic din Portugalia, într-un restaurant, în care se mai aflau şi 6 jucători de la U Cluj. Printre ei era şi Adrian Cristea, căruia i-am cerut scuze pentru o răutate spusă mai demult. Universitatea s-a întărit mult cu jucătorii lui Dinamo, e normal să avem o relaţie de respect”, a declarat “Murinino”.

Traore costă 5 milioane E

Preşedintele Iuliu Mureşan a admis ieri faptul că Traore are mari şanse să plece de la CFR în această iarnă.

“Sîmbătă voi fi prezent în Istanbul la inagurarea noului stadion la invitaţia preşedintelui de la Galatasaray. Să vedem dacă va zice ceva şi de Traore. Cînd a fost transferat Culio, nu s-au interesat şi de Traore. Sînt şanse mari să-l transferăm, iar preţul lui este 5 milioande de euro”, a spus Mureşan.

Încă 2 ivorieni în Gruia
Şefii din Gruia continuă să transfere din Costa de Fildeş. Duminică va sosi direct în cantonamentul din Antalya un tînăr atacant ivorian. “Ne place acest gen de jucători. Primul care va sosi este un tînăr de nici 18 ani, un atacant promiţător, iar în februarie mai aşteptăm încă un ivorian”, a dezvăluit preşedintele clujenilor.

Leave a Reply

