Mincă preferă să fie suspendat decît să mai joace la Braşov!

Braşovul a refuzat oferta lui CFR Cluj, de 80.000 de euro, pentru transferul lui Mincă. Portarul, intrat în ultimele 6 luni de contract, a semnat cu CFR un contract care va intra în vigoare începînd din vară. Stegarii refuză să-l lase pe Mincă să plece încă din această iarnă la Cluj.

Portarul refuză să se mai prezinte la antrenamente, iar stegarii îl ameninţă cu suspendarea. “N-au decît să mă suspende. Stau 6 luni, chiar dacă nu-mi face bine. Vor să se îmbogăţească cu mine acum? Dacă vor asta, să-l vîndă pe Chipciu. Sînt derutat şi foarte supărat. O să mă antrenez de nebun pe acasă, la Alba Iulia, pentru jumătate de an. La Braşov eu nu mă mai întorc. Acum şi-au adus aminte de mine, cînd e vorba de bani. Pînă acum nimeni nu m-a băgat în seamă la Braşov. Nu mă întorc acolo, să mă suspende. Am venit gratis la Braşov şi normal ar fi să plec în aceleaşi condiţii. Mai mult, CFR chiar plăteşte nişte bani pe mine. Aşa cum ei nu mă înţeleg pe mine, nici eu nu o să-i înţeleg pe ei”, a spus goalkeeperul.

Maftei: “Nu regret că nu am mai ajuns la Rapid. CFR e cea mai importantă echipă din România”

Fostul căpitan al Rapidului a fost prezentat astăzi la CFR Cluj şi a anunţat că vrea să cîştige titlul încă din acest an, deşi diferenţa de puncte faţă de liderul Oţelul este destul de mare. Maftei a mai declarat că nu regretă faptul că nu a revenit ÎN Giuleşti şi speră să joace în Liga Campionilor alături de noii săi colegi.

E drept că am avut oferte de la mai multe echipe din Capitală, însă sînt fericit că am ales CFR-ul. Cred că este cea mai importantă echipă din România din ultmii ani şi în fiecare an îşi propune să realizeze maxim posibil. Nu regret că nu am mai ajuns în Giuleşti.

Nu văd de ce nu am avea şanse să ne batem la titlu şi în acest an, chiar dacă diferenţa de puncte faţă de Oţelul pare cam mare. Avem mult de recuperat!“, a spus Vasile Maftei la conferinţa de presă.

Alături de Maftei, astăzi a fost prezentat şi celălalt jucător adus în această iarnă de CFR de la Victoria Brăneşti, Viorel Nicoară. Vezi mai jos imagini de la prezentare!

Jorge Regadas, căutătorul de aur

CFR va colabora cu portughezul care i-a descoperit pe Matheus şi pe Didy. Antrenorul lusitan Jorge Regadas (53 de ani) va intermedia transferurile “vişiniilor” din Brazilia şi din Portugalia.

După ce au dat lovitura cu transferurile lui Pereira, Deac, Culio şi Dubarbier, clujenii încearcă să-şi consolideze departamentul de scouting. CFR va deschide o colaborare cu un antrenor portughez care şi-a demonstrat din plin abilitatea de a vedea potenţialul unor jucători tineri. Jorge Regadas (53 de ani), a lucrat la echipe modeste în cariera sa, din liga a doua portugheză, dar chiar şi aşa a reuşit să aducă jucători importanţi în Portugalia. Unul dintre ei, brazilianul Didy, a încîntat la Cluj în perioada în care a fost ferit de accidentări. Regadas l-a adus în liga a doua lusitană, în 2005, şi pe atacantul Matheus, care a punctat de 6 ori în ultima ediţie de Champions League. De altfel, brazilianul a fost şi pe lista CFR-ului, pînă recent, cînd s-a transferat la Dnepr, în Ucraina. “Pe Matheus l-am văzut la un joc în Brazilia. După 10-15 minute, l-am chemat pe impresarul său pentru a discuta condiţiile unui transfer la echipa mea. A stat jumătate de sezon la FC Marco, în liga secundă, după care a ajuns la Braga”, a povestit Regadas.
Paszkany vrea să-şi reconstruiască echipa şi va miza pe jucători tineri. Omul de afaceri şi-a dorit un colaborator care să cunoască piaţa sud-americană. CFR a consultat şi în trecut diverşi antrenori portughezi, înainte de a aduce jucători din Portugalia sau Brazilia. Unul dintre ei, Antonio Conceicao, a recomandat aducerea mai multor jucători în Gruia, printre care Cadu, Tony, Semedo, Manuel Jose sau Pedro Oliveira.

“Are ochi la jucători. E bine pentru CFR dacă va colabora cu Regadas. El e cel care m-a adus în Portugalia şi mi-a prezentat mai tîrziu oferta de la Cluj”

Didy, atacant FCM Tg. Mureş

Putea prelua CFR-ul
Regadas declara în septembrie 2010, pentru cotidianul Record, că are o propunere de a antrena în România. Dezvăluirea tehnicianului venea în ziua în care Mandorlini era demis de la CFR Cluj. Feroviarii l-au preferat atunci pe Sorin Cîrţu, gîndindu-se că au nevoie de un antrenor care cunoaşte în cele mai mici detalii competiţia internă, pentru a nu-şi compromite definitiv şansele la titlu.

Cîrţu al Portugaliei
Jorge Regadas are un temperament asemănător cu cel al fostului antrenor de la CFR, Sorin Cîrţu. În 2009, cînd se afla pe banca lui Freamunde, Regadas a fost suspendat două luni şi amendat cu 6.000 de euro după o ieşire la adresa arbitrilor. “Eu cîştig 2.000 de euro pe lună. E injust să plătesc o amendă pentru care trebuie să muncesc două luni şi jumătate”, se plîngea Regadas. Tehnicianul a plătit peste 40.000 de euro pentru amenzile primite în întreaga sa carieră de la Comisia de Disciplină din Portugalia.

L-a antrenat pe Cadu
Căpitanul clujenilor a lucrat cu Jorge Regadas. Ultimul i-a fost antrenor lui Cadu, în perioada 2001-2002. La finalul acelui sezon, fundaşul a făcut pasul spre prima ligă portugheză, la Pacos de Ferreira, unde a petrecut doi ani. Au urmat încă două sezoane la Boavista şi apoi transferul la Cluj în vara lui 2006.

One thought on “Mincă preferă să fie suspendat decît să mai joace la Braşov!

Leave a Reply

