Lacina Traore: Raman pana la vara la CFR

Atacantul ivorian crede că nu e încă pregătit să facă pasul spre un campionat puternic din Europa.

“Vreau să plec. Doar n-o să joc toată viaţa mea la CFR Cluj”, şoca Traore în urmă cu şase luni, la reunirea lotului clujenilor. Între timp, numele ivorianului a ajuns pe agenda unor cluburi importante din Europa, dar Lacina nu mai e atît de convins că transferul i-ar fi benefic pentru carieră.

Atacantul a revenit ieri din vacanţă şi a mărturisit că vrea să joace pentru CFR şi în retur. “Probabil că voi rămîne pînă la vară. Mă onorează faptul că mai multe echipe s-au interesat de condiţiile în care m-ar putea transfera. Asta mă ambiţionează şi mai mult, dar mai am mult de lucru pînă să pot face pasul la o echipă mare”, a declarat Traore. Jucătorul de 20 de ani nu e deranjat de perspectiva de a continua în tricoul campioanei. “Cum aş putea fi supărat? Îmi place la Cluj. E un club care mi-a dat multe. Am început o muncă aici şi cred că vom avea un cuvînt important de spus în lupta pentru titlu”, a încheiat golgheterul feroviarilor.

“Mi-ar plăcea să joc în Anglia, dar nu sînt disperat să plec. Probabil că voi rămîne la Cluj”
 Lacina Traore, atacant CFR Cluj

“Nu există oferte pentru Traore. Prioritatea noastră nu e să vindem dintre titulari. E greu să mai găseşti un jucător cu calităţile lui Traore”
Arpad Paszkany

Fără Minteuan la reunire

Jucătorii clujeni se vor prezenta în această dimineaţă la reunirea lotului. De la prima şedinţă de pregătire din 2011 va lipsi chiar antrenorul principal, Alin Minteuan. Acesta va fi prezent astăzi la Bucureşti, acolo unde va începe cursurile pentru obţinerea licenţei PRO.

Alcantara îşi va rezilia contractul

Brazilianul Hugo Alcantara a revenit în România pentru a rupe contractul cu CFR Cluj. Jucătorul susţine că “vişiniii” mai trebuie să-i achite nişte restanţe salariale. “Nu mai e nici o şansă să rămîn la Cluj. Conducerea m-a informat că nu mai e nevoie de mine”, a spus Alcantara. Şi Tony e aşteptat la Cluj pentru a negocia condiţiile despărţirii.

INBOX

Foame de goluri

Roberto De Zerbi promite o revenire în forţă în 2011, după un an în care a suferit de pe urma unei pubalgii.

– Roberto, ai cea mai ridicată medie a notelor după prima parte a sezonului.
– Mă bucur să aud acest lucru, chiar nu mă aşteptam. În primul rînd trebuie să le mulţumesc colegilor mei de la CFR. Pînă la urmă, acesta este secretul, să fim o echipă cu adevărat, astfel apar performanţa şi rezultatele.

– Eşti pregătit pentru provocările din noul an?

– Absolut! Sînt jucător profesionist şi asta trebuie să fac. De altfel, n-am făcut pauză totală pentru că m-am antrenat acasă ca să fiu în formă, să-mi menţin tonusul. Sincer, abia aştept să jucăm din nou.

– Ai avut o perioadă dificilă din cauza accidentărilor anul trecut…
– 2010 a fost un an de coşmar pentru mine. A fost mai mult unul de refacere după nesfîrşitele probleme medicale. Dacă nu mă înşel, am reuşit să joc doar 4 luni, iar lipsa pregătirii s-a resimţit asupra mea. Acum, cel mai de preţ lucru este să fiu sănătos.

– Va fi ca un nou început pentru tine?
– Da! Chiar aşa văd şi eu lucrurile. Am intrat din mers în tur, astfel că randamentul meu în tur a fost doar de 70-80 la sută. Acum va fi altceva, iar fanii să fie pregătiţi pentru că vor vedea un nou De Zerbi. Am dat 5 goluri pînă acum, sper să fie mai multe în retur. Fotbalul înseamnă spectacol în cele din urmă, iar suporterii simt cel mai bine acest lucru.

– Cum vezi relaţia vestiarului cu Alin Minteuan, un antrenor apropiat de jucător ca şi vîrstă. Crezi că se va impune?

– Minteuan este noul antrenor şi trebuie respectat! Dacă va avea rezultate? Asta depinde în mare măsură de aportul jucătorilor. Noi sîntem în teren la fiecare meci. Sînt sigur că nu vor fi probleme de comunicare.

– Care e cea mai mare dorinţă a ta pentru acest an?

– Pe plan profesional, îmi doresc să joc fotbal. Întotdeauna m-a fascinat mingea. Fotbalul este ca un drog pentru mine. Vreau să ajut Clujul, care mi-a întins o mînă cînd aveam mare nevoie.

“Dacă vom juca fotbalul nostru cel mai bun, şansele pentru titlu rămîn în continuare. Important este să fim caractere în teren”
Roberto De Zerbi, atacant CFR Cluj

“Avem la dispoziţie un retur întreg să ne demonstrăm valoarea. Locul actual din clasament nu face cinste Clujului şi nu ne reprezintă”
Roberto De Zerbi, atacant CFR Cluj

5 goluri a marcat De Zerbi pentru CFR în campionat în 7 partide
7,14 este media notelor acordate italianului la finele turului

Leave a Reply

