Juan Culio: “Gracias, Cluj!”

Juan Culio le-a mulţumit fanilor şi coechipierilor pentru suportul din cei trei ani şi jumătate petrecuţi în România.

– Juan, la 18 ani munceai în construcţii, acum pleci la o echipă uriaşă în Turcia. E cea mai frumoasă zi din viaţa ta?
– Cu siguranţă, sînt foarte fericit. Da, lucram pe şantier în urmă cu mulţi ani şi nu cîştigam mai mult de 100 de euro pe lună. Nu mi-a fost niciodată ruşine de asta. Aşa îmi cîştigam pîinea. Şi în fotbal am avut întotdeauna o atitudine umilă. Am respectat pe toată lumea. Transferul la Galata e răsplata pentru eforturile mele.

– Ce mesaj ai pentru foştii tăi coechipieri?
– Le cer să facă totul pentru a cîştiga un nou titlu. Vreau şi eu un al treilea tricou de campion în România. Oricum, o să vin să-i văd săptămîna viitoare. Lor le sînt în primul rînd recunoscător, pentru că şi datorită lor am semnat acum în Turcia. Împreună am ajuns la nişte performanţe fantastice. Hora mă poate înlocui fără probleme. E un jucător talentat.
– Cum ai descrie experienţa ta în România?
– Clujul va rămîne a doua mea casă. A fost extraordinar să pot cîştiga atîtea trofee în România. E o experienţă de care puţini fotbalişti au parte. A fost şi Champions League, nebunia meciurilor cu Roma, şi multe alte amintiri frumoase. CFR m-a adus în Europa, aproape de fotbalul mare. Am o mulţime de prieteni la Cluj, în România, care vor rămîne în sufletul meu.

– Ai vorbit cu Hagi? Care sînt primele tale impresii legate de transferul la Galata?
– Am vorbit, mi-a spus că a insistat foarte mult pentru a mă transfera la Galatasaray. Ce pot să zic, sînt măgulit, onorat, voi da 150 la sută în teren pentru Hagi. Galatasaray e un club impresionant, grandios. Sînt fericit că am ajuns la un club mare.

“Îmi pare rău că îl las singur pe Sixto Peralta. CFR mai are un singur argentinian, acum. L-am sunat pe Sixto, e fratele meu. M-a ajutat în toate momentele grele”

Juan Culio, mijlocaş Galatasaray

INBOX

CFR a angajat un italian pe postul de antrenor cu portarii.

Pietro Spinosa (47 de ani)îi va lua locul lui Horea Cîrlan în staff-ul tehnic al lui Minteuan. Cîrlan va rămîne în club şi va conduce antrenamentele jucătorilor care nu vor prinde lotul care va face deplasarea în Antalya.

Spinosa a lucrat mult timp în Serie A, la Livorno (2000 – 2003, 2004-2009), avîndu-l ca elev pe Marco Amelia, actualul goalkeeper al lui AC Milan. Şi în mandatul lui Mandorlini, un italian s-a ocupat de pregătirea portarilor Stăncioiu, Nuno Claro şi Peskovici. Este vorba de Ermes Morini

2 thoughts on “Juan Culio: “Gracias, Cluj!”

  1. Pretty section of content. I just stumbled upon your weblog and in accession capital to assert that I acquire actually enjoyed account your blog posts. Anyway I will be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently quickly.

  2. I have been findout a lot about this topic on a lot of different blogs on the internet and I really like the way that you have gone about talking about it. Thanks for a good read.

Leave a Reply

