Deac se bucură de încrederea antrenorului Felix Magath şi rămîne la Schalke

Ciprian Deac nu se întoarce la CFR Cluj, nici măcar sub formă de împrumut. Ieri, internaţionalul român a demontat varianta unei reveniri la Cluj.

“Am văzut că se vorbește despre un eventual împrumut la CFR sau de un transfer la altă echipă. Nimeni de aici nu mi-a spus de așa ceva. Dimpotrivă, domnul Magath mi-a zis că are încredere în mine și că va avea nevoie de mine în retur”, a declarat clujeanul.

Mijlocașul de 24 de ani susţine că a depășit problemele de adaptare în fotbalul din Germania și că se pregătește zilnic pentru a-și demonstra calităţile în retur. “Urmează o perioadă importantă de pregătire pentru toată lumea, vom pleca în cantonament în Antalya. Cu o pregătire exemplară în iarnă, sper să vedeţi un alt jucător în retur”, a conchis românul.

Paszkany: “Nu avem şi nu am avut oferte pentru Traore nici măcar la nivel de discuţie”

Patronul lui CFR Cluj, Arpad Paszkany, a spus că de Traore nu s-a interesat nici un club din Europa nici scris, nici verbal.

“Nu avem şi nu am avut ofertă pentru Traore. Nici măcar nu am fost întrebaţi de el nici din Italia sau din Anglia. Pe de altă parte am mai spus, vînzarea vreunui jucător important nu este o ţintă pentru că noi dorim să recuperăm handicapul de puncte şi să cîştigăm campionatul, dar dacă va veni o ofertă foarte bună, vom negocia”, a spus Paszkany.

Finanţatorul clujenilor l-a confirmat pe Alin Minteuan în postul de antrenor principal al echipei pînă la finalul campionatului. “Minteuan va continua pe banca noastră pînă la finalul campionatul, el are şanse bune să continue şi anul viitor”.

Leave a Reply

