Jaime Pacheco: “M-aş simţi motivat la Cluj”

Antrenorul lusitan a vorbit despre oferta campioanei, dezvăluind că deţine deja multe date despre CFR.

Portughezul Pacheco a urmărit jocul “vişiniilor” cu AS Roma din Liga Campionilor şi s- a declarat mulţumit de prestaţia echipei împotriva unui adversar de calibru. Tehnicianul de 52 de ani este dispus să încerce o aventură în România. “Deocamdată nu am fost contactat direct de către oficialii din Cluj, însă sînt dispus să iau foarte serios în considerare oferta CFR-ului. Am auzit numai lucruri interesante despre Cluj în ultimii ani. Este un club cu jucători valoroşi, care îşi propune performanţe maxime în fiecare an, un lucru extrem de motivant pentru orice antrenor”, a declarat Pacheco.
Fostul mare jucător portughez păstrează o bună relaţie cu căpitanul Cadu, pe care l-a antrenat la Boavista, clubul la care s-a consacrat la începtul anilor 2000. “Îl cunosc foarte bine pe Cadu, dar ştiu că mai sînt şi alţi jucători care au activat în Portugalia, precum Nuno Claro, Tony, Alcantara. Am observat o mixtură interesantă de naţionalităţi la Cluj şi jucători cu potenţial”, a explicat lusitanul.
Jaime Pacheco, care a antrenat ultima oară în Arabia Saudită la Al-Shabab Riyadh, este liber de contract şi a mărturisit că în afară de oferta din Gruia, este curtat şi de alte cluburi din Europa sau Asia. “Nu pot să spun că duc lipsă de oferte, mai am cîteva alternative în Grecia, Cipru sau chiar China”, a conchis el.

“CFR este un club foarte atractiv, au fost mai mereu pe primele locuri, au jucat în cupele europene, plus că ştiu şi cîţiva jucători de acolo”
Jaime Pacheco, antrenor portughez

Cadu: “Pacheco e un antrenor bun”
Portughezul Cadu crede că venirea lui Pacheco ar fi benefică pentru clubul “vişiniilor”. “E un antrenor bun. A cîştigat un titlu în Portugalia cu o echipă mică. E un tehnician care ţine foarte mult la disciplină şi le cere jucătorilor săi să dea sută la sută la antrenamente. Sincer, n-am vorbit cu Pacheco despre posibilitatea de a prelua CFR-ul. Dacă mă întrebaţi ce îmi doresc, aş vrea să rămînă Alin Minteuan”, a spus Cadu.

Contre cu Mourinho
Pacheco e cunoscut în Portugalia drept unul dintre contestatarii lui Jose Mourinho. În 2009, cei doi au avut un schimbi de replici dure prin intermediul media. “Mourinho a avut succes şi îl felicit. Dar înainte ca el să reuşească ca antrenor, eu am reuşit ca jucător, de aceea cred că e un frustrat pentru că n-a fost fotbalist. E bolnav psihic!”, a spus Pacheco, care fusese ironizat înainte de Mourinho: “Pacheco are doar un neuron, şi acela este afectat”.

Tony copleşit de fani
Fundaşul-dreapta al “vişiniilor” s-a despărţit cu greu, ieri, la întîlnirea de final de an cu restul colegilor şi oficialii clubului. Cîteva admiratoare l-au aşteptat răbdătoare în ploaie pe Pitbull la ieşirea din stadion, oferindu-i şi un cadou special. “Nu ne vine să credem că pleacă. A fost jucătorul cel mai iubit şi mai apropiat de noi, suporterii obişnuiţi. CFR a făcut o mare greşeală renunţînd la el”, a spus o admiratoare.

Fundaşul dreapta nu şi-a reziliat încă angajamentul cu CFR, dar poate pleca la orice echipă care oferă 400.000 de euro pentru transferul său. Şansele ca Tony să mai continue la CFR sînt infime.

– Tony, cum ţi s-a părut reacţia fanilor la meciul cu Roma?
– A fost ceva extrem de emoţionant. A fost întotdeauna o relaţie de respect între mine şi suporteri. Le mulţumesc pentru ataşamentul lor. Nu ştiu ce va urma în viaţa mea. Sînt şanse mari să plec de la Cluj şi voi lua o decizie împreună cu familia mea. Vom vedea ce va fi, poate rămîn în România, poate plec în Portugalia sau în altă parte.

– Cum ai descrie perioada petrecută la Cluj?
– Pot să vă spun cu ce sentimente plec. În momentul ăsta, simt că sînt mai mult român şi clujean, decît francez. Clujul va rămîne mereu în inima mea şi sînt sigur că voi reveni de foarte multe ori aici. Personalitatea mea, felul meu de a fi sînt foarte aproape de oamenii pe care i-am găsit aici. Mi-am făcut foarte mulţi prieteni la Cluj şi îmi va face plăcere să-i revăd.

– Pleacarea ta pare sigură…
– Deocamdată mai am contract cu CFR Cluj…Sînt şanse mari să plec, dar nu vreau să vorbesc în presă despre discuţiile mele cu oficialii clubului.

– Regreţi faptul că n-ai evoluat împotriva Romei?
– Dacă voi pleca, va fi probabil cea mai mare dezamăgire a carierei. Dar acum, vreau să mă gîndesc mai mult la momentele fericite din tricoul CFR-ului. Au fost atîtea trofee, atîtea meciuri memorabile. Am venit umil şi muncitor, voi pleca la fel. Vreau să le mulţumesc tuturor celor care au fost alături de mine la meciul cu Roma.

“Am trăit satisfacţii uriaşe la CFR Cluj. Nu voi uita niciodată aceste momente”

Tony, fundaş CFR Cluj

Traore îşi cere scuze după meciul de aseară: “Gestul meu a fost unul impulsiv, respect şi iubesc atât suporterii cât şi clubul” Atacantul ivorian al echipei CFR Cluj, Lacina Traore, şi-a cerut scuze, printr-un mesaj postat pe site-ul oficial al grupării ardelene, pentru gesturile obscene făcute la meciul cu AS Roma, scor 1-1, din ultima etapă a Grupei E a Ligii Campionilor.

“Pe această cale doresc să îmi cer scuze pentru gestul meu de la partida cu AS Roma, care nu a fost adresat suporterilor şi celor prezenţi ieri seară la stadion. De-a lungul partidei s-a acumulat o frustrare, din dorinţa de le oferi suporterilor CFR-işti un prilej de sărbătoare, iar datorită numeroaselor ocazii pe care le-am ratat tensiunea a crescut cu fiecare fază.

Golul din minutul 89 a fost pentru mine o adevărata descătuşare al stresului acumulat, iar gestul pe care l-am făcut nu era îndreptat către absolut nimeni prezent la partida noastră cu Roma. Gestul meu a fost unul impulsiv, respect şi iubesc atât suporterii cât şi clubul, cărora ţin să le mulţumesc că mi-au dat această şansă de a juca în Champions League.

Le urez tuturor sărbători fericite, multă sanătate iar pentru noul an promit tuturor că voi înscrie cât mai multe goluri, astfel încât să readuc fericirea în sufletul suporterilor”
, a declarat Traore.

Publicul de pe stadionul “Dr. Constantin Rădulescu” l-a huiduit în dese rânduri pe atacantul Lacina Traore, fiind nemulţumit de ratările jucătorului, iar acesta le-a răspuns cu gesturi obscene după ce a înscris golul egalizator din meciul de miercuri, cu AS Roma.

Leave a Reply

