Duşmanii vorbesc de frică!” Gigi: “DNA e al lor”

Gigi Becali a continuat atacurile împotriva rivalilor de la CFR, despre care crede că pot face blaturi fiindcă sînt protejaţi de procurorii anticorupţie.

Luaţi cu circumspecţie declaraţiile lui Becali. DNA nu o favorizează pe CFR Cluj. Eu am trimis în judecată o persoană din famila lui Arpad Paszkany. Fotbalul nu e o prioritate a DNA. Conducătorii nu colaborează cu procurorii
Daniel Morar, şeful DNA

M-am săturat să răspund la fabulaţiile unora. Se încearcă deturnarea atenţiei de la probleme mai grave.
Arpad Paszkany, patron CFR

Discutînd ipotetic de blaturi, credeţi că o echipă aflată în zona retrogradării ar face aşa ceva? E exclus. Am jucat bine şi trebuie să fie 3-0 încă de la pauză
Arpad Paszkany, patron CFR

Sînt obişnuit cu astfel de polemici. Problema fotbalului românesc o reprezintă aceste discuţii interminabile. Etapă de etapă apar tot felul de personaje care contestă cîte ceva. Faze de genul henţului lui Szukala se întîmplă în permanenţă în fotbal.
Saşa Bjelanovici, atacant CFR

Iancu, ironic cu Pădureanu

După Gigi Becali, şi Marian Iancu a ieşit cu declaraţii referitoare la partida care a închis etapa cu numărul 14. Şeful Timişoarei l-a vizat pe Pădureanu: “Mi-a plăcut starea de linişte a lui Jean Pădureanu, un om bătrîn, care a venit să doarmă liniştit la stadion. A fost reconfortant somnul lui pe bancă, nu părea a putea fi tulburat de absolut nimic”.

INBOX

Bjelanovici: “Revenim în luptă!”

Rezervă la Bistriţa, croatul Saşa Bjelanovici a punctat fabulos, la 11 minute după ce a fost trimis în teren. Atacantul de 32 de ani este de părere că, în urma victoriei cu Gloria (3-0), CFR poate emite din nou pretenţii la titlu.

Saşa Bjelanovici spune că CFR a reintrat în lupta pentru tiltu, după ce a trecut peste Steaua în clasament

Şi-a luat revanşa
Bjelanovici a mărturisit că i-a fost frică în prima parte a meciului cu Gloria. “Am avut emoţii la Bistriţa, mai ales că am fost urmăriţi de ghinion în prima repriză, cînd am avut un penalty ratat şi o dublă ocazie prin Traore. Pînă la urmă am demonstrat că avem forţa să ne impunem. Şi în meciul din Cupa României am dominat jocul, dar am fost eliminaţi pe nedrept”, a declarat Bjelanovici.
“Batem şi Mediaşul!”
“Il Grande” Saşa le-a transmis rivalelor să nu scoată din calcule campioana en titre. “A fost o etapă de pe urma căreia trebuie să profităm, pentru că toţi ceilalţi adversari importanţi au pierdut puncte. Dacă vom lega încă o victorie, vineri, cu Mediaşul avem o nouă şansă reală de-a ne lupta pentru campionat. Pe plan intern, doar acest obiectiv ne-a rămas şi ne vom bate pînă la capăt”, a conchis atacantul.

Alchimiştii golului
Saşa Bjelanovici a explicat secretul golului marcat cu călcîiul în poarta lui Călin Albuţ. “Adevărul este că mă înţeleg foarte bine cu Roberto de Zerbi în atac. Este servantul perfect pentru mine, am repetam de multe ori această schemă. Ştiam că îmi va pasa la colţul scurt, am prins mingea din spate şi am pus călcîiul. Sînt foarte fericit că echipa a cîştigat şi a spălat ruşinea din cupă”, a spus croatul.

“O victorie în faţa Mediaşului ne va readuce cu şanse reale în lupta pentru titlul de campionă”
Saşa Bjelanovici, atacant CFR Cluj

3 goluri a marcat Bjelanovici pentru CFR Cluj în campionat, în 10 meciuri jucate

Leave a Reply

