De Zerbi a adus fotbalul spectacol în Gruia, dar rămîne modest: “Nu merit atîta atenţie”

Atacantul italian a marcat în trei meciuri consecutive din Liga 1 şi anunţă că feroviarii vor juca la victorie pe terenul liderului Oţelul Galaţi.

Roberto De Zerbi (31 de ani) a ajuns la cota 4 în Liga 1, după o dublă de senzaţie împotriva Unirii Urziceni. “E un fotbalist fantastic”, îl descriu coechipierii. Roberto vrea cît mai puţină publicitate. “Încă n-am realizat nimic în acest an. Sîntem 11 în teren şi nu merit atîta atenţie. Am dat două goluri şi atît”, a spus italianul după victoria de duminică.

De Zerbi şi păianjenii
CFR şi-a găsit în sfîrşit un executant de clasă la fazele fixe. Fanii au scandat numele lui De Zerbi înainte de lovitura liberă din minutul 90. Fostul jucător al lui Napoli dezvăluie secretul execuţiilor sale. “Încă de la juniori îmi plăcea să îmi asum momentele fixe ale jocului, fie că era vorba de cornere sau lovituri libere. Numai eu ştiu cîte ore am rămas după antrenamente pentru a-mi perfecţiona tehnica. Nu vreau să intru într-o competiţie cu Niculescu, fiindcă nu mă interesează să fiu cel mai bun la acest capitol. Nu ştiu ce mai fac păianjenii din Gruia, sper să-i mai deranjez din cînd în cînd”, a glumit “Il fantasista”.

“Trebuie să batem Oţelul”
Deşi îşi complimentează adversarul din runda viitoara, De Zerbi vrea să oprească ascensiunea Oţelului. “E o echipă care îmi place. Sincer, cred că locul pe care îl ocupă este pe deplin meritat, dar CFR merge la Galaţi să învingă. Noi sîntem campionii şi avem forţa să învingem în fieful liderului. Ar fi un bun prilej pentru noi să ne relansăm în lupta pentru titlu”, a încheiat De Zerbi.

9 e nota pe care a primit-o De Zerbi în Gazeta Sporturilor pentru prestaţia de duminică

“La loviturile libere e nevoie şi de o doză de noroc, astfel nu-ţi iese. Mă pregătesc de fiecare dată pentru astfel de execuţii şi sînt mereu concentrat cînd le bat”

Roberto De Zerbi, atacant CFR Cluj

“De Zerbi este fotbalist”
Sorin Cîrţu


“Punctele sînt importante”

De Zerbi îşi doreşte ca echipa sa să recupereze distanţa faţă de plutonul fruntaş. “Sper să o ţin tot aşa, dar nu e atît de important să marchez. Îmi doresc mai mult să reuşim să cîştigăm următoarele meciuri din campionat, pentru a ne apropia de lider. În fotbal totul e posibil. Matematica nu prea contează în acest sport. Mi s-a spus că şi CFR avea la un moment dat 13 puncte în faţa Stelei şi a cîştigat abia la mustaţă acel titlu”, a spus De Zerbi.

Bucuros că joacă din nou
De Zerbi e fericit că evoluează meci de meci la CFR după ce, acum un an, se gîndea să renunţe la fotbal din cauza unei accidentări. “E o fericire imensă pentru mine. Mi-am regăsit bucuria de a juca fotbal. Cel mai preţios lucru e că pot să am din nou balonul la picior. Am suferit mult în urmă cu un an, iar acum mă simt din nou în formă. Nu sînt chiar sută la sută, dar mă antrenez zilnic la maximum. Pot fi mai rapid, îmi doresc o viteză superioară în execuţii”, şi-a propus atacantul italian.

INBOX

Înapoi la vraci » Gabi Mureşan a plecat din nou în Serbia
Gabi Mureşan a plecat din nou în Serbia, pentru un tratament la Marijana Kovacevici, şi speră să poată juca la Galaţi

Gabi Mureşan face eforturi pentru a fi în teren sîmbătă, la Galaţi. Mijlocaşul a plecat ieri la Belgrad, pentru un nou tratament la Marijana Kovacevici. Jucătorul va reveni miercuri în ţară, dar va fi titularizat numai în condiţiile în care nu va mai avea probleme la gamba piciorului drept.

Internaţionalul român a mai încercat o recuperare miraculoasă înaintea partidei cu Vasluiul. “Muri” a declarat, în urma a trei şedinţe cu Marijana Kovacevici, că poate juca în Moldova, dar problemele sale au revenit după două antrenamente. Ultimul meci al lui Gabi s-a consumat în urmă cu o lună, pe 24 septembrie, în derby-ul cu “U” Cluj. Atunci, jucătorul a suferit o ruptură musculară la gambă. Înlocuitorul său, Dominique Kivuvu, a avut evoluţii modeste şi l-a obligat pe Cîrţu să-l încerce pe Tomas Costa în faţa apărării, la ultimul meci din campionat, cu Unirea Urziceni.

Leave a Reply

