Adrian Anca: “Sigur voi antrena CFR 1907

La finalul partidei amicale dintre CFR 1907 Cluj şi F.C. Silvania, principalul oradean, Adrian Anca, a vorbit despre CFR-ul de astăzi, precum şi despre viitorul echipei sale de suflet.


cfr1907.ro
: Cum a fost reîntâlnirea cu foştii colegi?
Adrian Anca: Foarte emoţionantă, dar sunt bucuros. Întotdeauna când vin acasă, la Cluj, sunt emoţionat. Chiar dacă am pierdut partida, scorul nu contează. A fost un test bun, am vrut să pregătim meciul cu FC Bihor.
cfr1907.ro: Acum eşti antrenor. Cum e în această nouă postura?
Anca: E mai dificil decât era ca jucător, dar îmi place. De aceea, nu sper, ci sunt sigur că voi fi antrenorul lui CFR 1907. Ca antrenor, ca manager, e mai dificil pentru că trebuie să conduc un colectiv, dar asta mă face să fiu mai responsabil, ceea ce e bine.
cfr1907.ro: Ai urmărit meciurile lui CFR 1907 Cluj?
Anca: Da, le-am urmărit pe toate, şi din perspectiva suporterului, şi a antrenorului.
cfr1907.ro: Din perspectiva antrenorului vreau să-mi spui de ce crezi ca nu sunt în frunte, acolo unde le este locul?
Anca: Nu ştiu care e cauza, n-am fost atât de aproape de echipă, n-am fost în vestiar să văd ce se întâmplă acolo. Dar acum, după ce au schimbat echipa tehnică, sunt pe drumul cel bun. Sorin Cârţu este un profesionist adevărat, îl cunosc de mult şi ca jucător, pentru că eu am fost un fan al Universităţii Craiova când am fost mic. Sunt sigur că, dacă va avea linişte şi încredere, vor veni şi rezultatele; nu e posibil ca, la lotul pe care îl are CFRul, sa fie pe o asemenea poziţie.
cfr1907.ro: Cum vezi CFR 1907 în Champions League?
Anca: Chiar asta vorbeam şi cu nea’ Sorin. Mi-a plăcut foarte mult modul cum au fost organizaţi tactic în meciul cu Basel, deşi elveţienii au o echipă foarte valoroasă, cu buget mai mare. Important e că au câştigat, că au luat cele 3 puncte. Eu le doresc succes şi în meciurile următoare. În măsura în care îmi va permite programul, voi încerca să fiu aproape de ei, să-i susţin.
cfr1907.ro: Ce le transmiţi celor de la Cluj pentru următorul meci?
Anca: Meciul de la Vaslui e foarte important, trebuie neapărat să-l câştige pentru a avea continuitate. Iar pentru meciul din Champions League le urez succes. Se pare că ei sunt singurii care mai pot să aducă puncte pentru România.

Leave a Reply

