Iuliu Mureşan: “Vrem titlul, iar Cîrţu ştie să antreneze echipa pentru a îndeplini acest obiectiv”

Preşedintele lui CFR Cluj, Iuliu Mureşan, se declară mulţumit de prestaţiile echipei sub comanda lui Sorin Cîrţu şi crede că formaţia clujeană va creşte tot mai mult, de la meci la meci.

“Autobaza lui Cîrţu din atac a funcţionat bine. Am jucat bine în ultimele meciuri. Am avut multe ocazii. La fiecare meci avem emoţii, dar echipa noastră merge bine, sper să joace la adevărata valoare.

Nu mi-a fost teamă, am ştiut că ne vom reveni, creştem la fiecare joc. Sper să nu mai ratăm atît de mult.

Nu ne place să schimbăm antrenorii, dar asta este. Am fost nevoiţi să facem asta, am făcut-o chiar cu două trei etape mai tîrziu decît trebuia.

Ne dorim să cîştigăm campionatul, Cîrţu ştie să antreneze echipa pentru asta. Jucăm mult mai ofensiv, avem multe ocazii de a marca. Putea să fie 7-0 fără probleme.

E problema selecţionerilor pe cine cheamă la naţională, nu vreau să comentez. Gabi Mureşan cred că ar fi fost convocat dacă nu era accidentat.  De Zerbi e un mare jucător, a dat azi un eurogol“, a spus Mureşan

Leave a Reply

