Primul meci, primul gol pentru Rada: “Putem prinde «optimile»!”

Autorul reuşitei de 1-0, Ionuţ Rada, speră să nu piardă runda viitoare, la Roma, şi să joace cu CFR în primăvara Ligii.

– Felicitări, Ionuţ! Cum e să debutezi la CFR cu gol, într-un meci de Champions League?!
– Extraordinar, cum altfel să fie! Îi mulţumesc lui nea Sorin că m-a titularizat, sper să fi ieşit soarele şi pe strada mea.

– I-ai sărit în braţe imediat după ce ai făcut 1-0…
– Aşa am simţit în acel moment. După atîtea luni în care n-am prins nici lotul, nu mă gîndeam înainte că voi şi înscrie.

– Puteţi visa la calificare în “optimile” Ligii?
– E cam devreme, dar trebuie să sperăm. Avem deja trei puncte mari de tot, etapa viitoare mergem la Roma să dăm iar lovitura. Eu nu eram la Cluj acum doi ani, însă consider că echipa de acum e mai valoroasă, are experienţă mai mare şi poate profita de momentul mai dificil al italienilor.

– Reveniţi şi în lupta pentru titlu, în Liga 1?
– Sînt sigur! La ce lot avem, putem lupta lejer pe toate fronturile, campionat, Cupă şi Liga Campionilor. Avem nevoie doar de multă muncă şi de noroc.
Rada nu trebuie să-mi fie recunoscător. E valoros, îşi merită postul de titular
Sorin Cîrţu, antrenor CFR

“Am gresit mai puţin ca adversarul, am jucat deştept. E un rezultat foarte bun pentru moral
Arpad Paszkany, finanţator CFR Cluj

Autobaza lui Cîrţu a funcţionat în atac meciul ăsta. Ne-am creat foarte multe ocazii, cred că o să facem treabă bună împreună cu noul antrenor. Vrem cel puţin un punct la Roma!
Iuliu Mureşan, preşedinte CFR Cluj

Am făcut o primă jumătate de oră mai puţin reuuşită, însă am dominat complet următoarele 60 de minute. Putem învinge CFR-ul în retur
Thorsten Fink, antrenor FC Basel

Leave a Reply

