Mandorlini pe bancă în Champions League

Paszkany a trimis ieri un nou mesaj de susţinere pentru antrenor. Finanţatorul a declarat că italianul va fi păstrat pe bancă şi în cazul unui eşec în Giuleşti.

Aproape un an a trecut de cînd Arpad Paszkany a operat ultima schimbare pe banca tehnică. În noiembrie 2009, italianul Mandorlini îi lua locul lui Antonio Conceicao. Omul de afaceri clujean a dat asigurări că va mai trece mult timp pînă va lua o astfel de măsură radicală. “În trecut, am schimbat antrenori în serie şi nu am realizat mare lucru. M-am cam săturat de maniera asta. Mandorlini rămîne şi dacă nu o să fie un rezultat pozitiv la Rapid. A demonstrat cîştigînd eventul că este cel puţin un antrenor responsabil şi unul care îşi doreşte să cîştige”, a spus Paszkany.
Finanţatorul “vişiniilor” a evaluat importanţa derby-ului feroviarilor. “Să fim serioşi, Steaua are meci uşor după dezmembrarea Urziceniului. Eu pun deja trei puncte în dreptul Stelei. Noi, în eventualitatea unui eşec sau a unui egal, rămînem la 8 sau 9 puncte în urmă. E destul de mult chiar dacă şi alte echipe vor pierde puncte, pe parcursul campionatului, cu formaţii mai slab cotate. Cu o victorie la Rapid, am recupera din punctele pierdute pînă acum şi mă refer în special la cele trei cu Sportul şi la cele două cu Astra”, a încheiat Paszkany.

“Deocamdată nu ne gîndim la Basel. Avem un meci important cu Rapid şi nu trebuie să le permitem contracandidatelor la titlu să se distanţeze periculos de mult”

“Toată lumea trebuie să fie conştientă de importanţa acestui meci cu Rapid. Trebuie să arătăm ca o echipă campioană, să ne impunem jocul”

Arpad Paszkany

Terapie pentru Bud
Paszkany a dezvăluit că l-a rugat pe Deac să-l ajute pe Bud să depăşească momentul mai slab de la CFR. “Ştiu că sînt prieteni. L-am rugat să-l ţină din scurt, să discute cu el, măcar la telefon. Am vorbit şi cu Mandorlini şi mi-a spus că nu vede o perspectivă foarte apropiată pentu a reveni la forma care l-a consacrat în returul trecut. Sper să-şi revină. Era normal ca Bud să fie un jucător de bază în această toamnă”, a spus Paszkany.

Crede în surprize
Şeful clujenilor speră să ajungă în primăvara europeană din Liga Campionilor. “O să încercăm să facem cît mai multe puncte şi, de ce nu, să ne calificăm în primăvara europeană tot în Champions League. Trebuie să încercăm să demontăm handicapul bugetelor. Baselul are buget de şase ori mai mare decît noi, dar elveţienii formează o echipă pe care o putem bate”, a spus Paszkany.

Leave a Reply

